مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: تیم ما قصد دارد با کسب پیروزی برابر تیم پرسپولیس جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، على امیرى مدیر عامل باشگاه نساجى مازندران درباره وضعیت این تیم قبل از رویارویى با تیم پرسپولیس اظهار کرد: تیم ما بعد از اینکه یک بازى معوقه سخت با فولاد در ورزشگاه وطنى برگزار کرد و برگشت خوبى هم در این بازى داشت آماده بازى با پرسپولیس مى شود.

او ادامه داد: به هرحال بازى با پرسپولیس براى تیم نساجى مهم است، چون تیم ما قصد دارد با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در جدول رده بندى ارتقا بدهد. همچنین امیدواریم این روند صعودى تیم ما تا پایان لیگ برتر ادامه داشته باشد.

امیرى بیان کرد: هدفگذارى ما به همراه محمود فکرى سرمربى تیم، این است که تیم به نباختن عادت کند و از باخت بیزار باشد و روحیه جنگندگى در بازیکنان وجود داشته باشد. خدا را شکر تا اینجا به خواسته خود جامه عمل پوشاندیم.

او درباره اینکه بازیکنان مصدوم نساجى گفت: یکى از مشکلات تیم ما این است که بازیکنان مصدوم زیادى را داریم، چون فشردگى بازى‌ها خیلى زیاد است و تیم مجبور شد در طول فصل چندین مرتبه بدنسازى کند، اما با تلاش کادر پزشکى امیدواریم حداکثر بهره را از بازیکنان ببریم. البته ٢، ٣ مصدوم داریم که به بازى با پرسپولیس نمى رسند و انشاالله از بازى هاى بعد در کنار تیم باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار