به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بشیریان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی نرخ کرایه تاکسی نسبت به سال ۹۸ گفت: با پیگیریهای شورای شهر تبریز این طرح به تایید فرمانداری رسیده و به شورا نیز ابلاغ شده است.
او در بخش دیگری از سخنان خود از الکترونیکی شدن خدمات این سازمان برای رانندگان خبر داد و گفت: در راستای کاهش مراجعات فیزیکی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و صرفه جویی در زمان، رانندگان حداکثر تا پایان مردادماه میتوانند جهت پرداخت حق عضویت، دریافت کارت شهری و... از طریق دفاتر پیشخوان و به صورت الکترونیکی خدمات دریافت کنند.
او گفت: این خدمات در مرحله نخست از طریق دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد و پس از آن با فراهم شدن زیرساختها، رانندگان میتوانند از طریق تلفنهای هوشمند خود این اقدامات را انجام دهند.
بشیریان افزود: شهروندان تبریزی در هنگام مشاهده هر گونه قصور و مواردی از سوی رانندگان، با مراجعه به سازمان تاکسیرانی و یا از طریق شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۹ این موارد را اطلاع رسانی و پیگیری کنند.
انتهای پیام/ک