لحظه پرتاب دو نوجوان هنگام تاب بازی خطرناک در پارک!

دو نوجوان که به شکلی خطرناک در یکی از پارک‌های بازی قزاقستان مشغول تاب بازی بودند به طرزی وحشتناک دچار حادثه شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه پرتاب شدن دو نوجوان هنگام تاب بازی در یکی از پارک‌های بازی کشور قزاقستان را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در شهر «پاولودار» رخ داد این دو نوجوان که ۱۳ و ۱۴ ساله بودند هنگام تاب بازی به شکلی وحشتناک به هوا پرتاب شدند.

این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته پارک تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که هر دو نوجوان روی تاب ایستاده و به شکلی خطرناک مشغول تاب بازی هستند ناگهان با رهاشدن تاب از اهرم فلزی به هوا پرتاب می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد یکی از این دو نوجوان به طرف دیگر دیوار آهنی پارک بازی پرتاب شده و نوجوان دیگر به همراه قسمتی از تاب در مقابل اهرم آهنی فرود می‌آید.


بیشتر بخوانید


در حالی که نوجوانی که در آن طرف دیوار آهنی پارک فرود آمده روی پای خود می‌ایستد، نوجوان دیگر که به همراه تاب در داخل محوطه بازی فرود آمده ظاهرا به علت جراحت در برخاستن از زمین دچار مشکل می‌شود. بلافاصله افرادی که در پارک بازی حضور داشتند به کمک آن‌ها می‌شتابند. هر دو نوجوان بلافاصله به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتقل و مشخص شد دچار جراحت سر، ضربه مغزی و کبودی در قفسه سینه شده اند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی قزاقستان هر دو نوجوان اکنون در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار