مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با عید قربان طرح نذر قربانی به همت این نهاد در سطح استان خراسان رضوی، به نیت سلامتی مردم و مدافعان سلامت اجرا می‌شود.

به گزارش گروه  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، به هماهنگی صورت گرفته با کشتارگاه‌های سطح استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت:به نیابت از بیماران کرونایی و سلامتی مدافعان سلامت و مردم کشورمان، قربانی‌هایی در کشتارگاه‌های سطح استان مطابق با موازین بهداشتی صورت گیرد و نذورات حاصل از آن بین نیازمندان توزیع شود.

او افزود: همچنین در دهه ولایت، اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و همچنین، واگذاری ۱۱۰ باب واحد مسکن با تمرکز بر خانواده ایتام نیز در سطح استان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: در هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری خراسان رضوی، قرار شد تا ۲ روز از حقوق مدیران و یک روز از حقوق کارکنان تمام دستگاه‌های اداری مختلف استان به نفع نیازمندان در قالب این رزمایش اختصاص یابد تا کارکنان نیز در این امر مهم سهیم باشند.


بیشتر بخوانید:
با وجود مهمان ناخوانده، قلب ها برای هم می تپد

آسوده به اجرای گام دوم رزمایش مواسات و همدلی در استان با توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و پخت یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم اشاره و بیان کرد: در این مرحله از رزمایش ۱۷۰ هزار بسته با تمرکز بر خانواده‌های مددجوی تحت حمایت و ۳۰ هزار بسته ویژه خانواده‌های نیازمند غیر مددجو تا پایان شهریور ماه امسال توزیع می‌شود.

او تصریح کرد: امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد (بخش کمک‌های نقدی-نذر قربانی) به آدرس emdad.ir فراهم است. همچنین نیکوکاران علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و کشتارگاه‌ها برای اهدای کمک در این بخش، می‌توانند با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * و یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۱۱۱۱ – ۹۹۵۱ – ۹۹۱۸ – ۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ با شناسه واریز ۲۹۶۲۴ اقدام کنند.

انتهای پیام// ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.