معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: ۲ دفتر پیشخوان توسط بازرسان بهداشت محیط در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیری از کرونا پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، مجتهدی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، دفاتر پیشخوان دولت در این شهرستان توسط کارشناسان بهداشت محیط به صورت مستمر نظارت می‌شوند، گفت: بازرسان بهداشت محیط با حضور در دفاتر پیشخوان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

او افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، مهمترین اصول پیشگیری از کروناست و از این رو بازرسان بهداشت محیط با حضور در تمامی مراکز تجمعی، از جمله دفاتر پیشخوان هشدار‌های لازم را به صاحبان این اماکن به صورت اخطار بهداشتی می‌دهند.

او گفت: ۱۴ مرکز پیشخوان دولتی فعال در این شهرستان مورد بازدید قرار گرفته و اخطار‌های لازم به آن‌ها داده شد.

مجتهدی گفت: بهداشت محیط با اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها از تمامی واحد‌های صنفی و فروشگاه‌ها، تمامی مکان‌های تجمعی را نیز مورد ارزیابی و بازدید قرار می‌دهند و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، با متخلفین برخورد می کنند .

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.