معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تیر ماه سال جاری محور ارومیه - سلماس بیشترین حجم تردد‌های جاده‌ای استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بهزاد برقی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعلام خبر فوق افزود: محور ارومیه - سلماس (از سمت ارومیه) با نزدیک به ۶۵۰ هزار تردد در تیرماه سال جاری بیشترین آمار تردد در محور‌های استان را به خود اختصاص داد.

بهزاد برقی ادامه داد: محور سلماس - ارومیه با بالغ بر ۵۵۰ هزار تردد و محور ملکان - میاندوآب با نزدیک ۴۲۰ هزار به ترتیب بیشترین تردد‌های جاده‌ای بعد از محور ارومیه - سلماس را در استان داشتند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بیشترین حجم ترافیک ورودی به استان را در تیرماه سال جاری از سمت پل میانگذر دریاچه ارومیه و محور شهید کلانتری با بالغ بر ۱۳۰ هزار تردد برشمرد و اظهار داشت: بیشترین ترافیک خروجی استان نیز از همین محور و با تردد بالغ بر ۱۷۱ هزار بوده است.

 این مقام مسئول همچنین در پایان به ترتیب از محور‌های سقز - بوکان و بیجار - تکاب و بالعکس به عنوان رتبه‌های بعدی در تردد ورودی و خروجی به استان آذربایجان غربی یاد کرد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.