رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین از جابجایی ۴۱۲ هزار تن کالا توسط ۲۴ شرکت فعال در حوزه حمل کالا در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین از جابجایی ۴۱۲ هزار تن کالا توسط ۲۴ شرکت فعال در حوزه حمل کالا در شهرستان نمین خبر داد و گفت: در ۴ ماهه گذشته ۴ هزار و ۸۶ نفر مسافر نیز از این شهرستان جابجا شده اند.

او بیان کرد: از ابتدای امسال ۵۷ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان نمین توسط راهداران شناسایی و قلع و قمع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین افزود: با فعالیت ۱۵۰ مورد گشت راهداری در محور‌ها ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز متوقف شده، ۱۹ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و با اخذ ۲۳ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم اقدام شده است.

خیاوی در جهت ارتقای ایمنی راه خط کشی ۲۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش شهرستان نمین ۴ کیلومتر از محور کارخانه سیمان -گرده و محور اردبیل - آستارا را روکش آسفالت و لکه گیری کرده اند.

او رنگ آمیزی ۳۲۰ عد تیر‌های روشنایی، جمع آوری و بازسازی ۷۳۵ عدد تابلوی فرسوده، شستشوی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو و ۱۶۰ کامیون ریزش برداری را از مهمترین اقدامات راهداری این شهرستان در ۴ ماهه گذشته برشمرد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۳۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های روستایی و شنی این شهرستان توسط راهداران تسطیح، رگلاژ و شانه زنی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.