مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دوستداران اهل بیت (ع) روز‌های سخت کرونایی را با تکیه بر رحمت الهی و توسل به ائمه اطهار سپری می‌کنند. حتی کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی هم مانع برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) نشد.

هیئت موج الحسین (ع) که همیشه میزبان عاشقان اهل بیت (ع) است، در بهترین شرایط و با رعایت تمامی نکات بهداشتی این مراسم را برگزار کرد. در حسینیه موج الحسین (ع) محل مستقر شدن حضار مشخص شده بود. بیرون از حسینیه نیز تعدادی از مردم حضور داشتند و با رعایت نکات بهداشتی مراسم را دنبال می‌کردند.

این مراسم چهارشنبه (۸ مرداد ماه) با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه موج الحسین (ع) برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی صادقی کارشناس مذهبی بخش ابتدایی مجلس عزاداری حضرت مسلم بن عقیل (ع) بود.

وی ابتدا موضوعات روز جامعه را تحلیل کرد و سپس بخش‌هایی از وقایع تاریخی را که منجر به شهادت حضرت مسلم (ع) شد را بیان نمود.

در ادامه حاج منصور ارضی مداح و پیرغلام اهل بیت (ع) ابیاتی را در وصف حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواند و سپس از مظلومیت فرستاده امام حسین (ع) به کوفه گفت.  سپس حاج ابوالفضل بختیاری هم دقایقی روضه حضرت مسلم (ع) را خواند.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار