انتشار عکس‌هایی از اوضاع نابسامان زمین فوتبال اسلام‌آباد کرج در شبکه‌های اجتماعی چند روزی است که واکنش‌های کاربران را دربر داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چند وقتی است که عکس‌هایی از اوضاع نابسامان زمین خاکی فوتبال اسلام آباد کرج در فضای مجازی دست به دست می‌شود و باعث جوشش حس وطن‌دوستی شهروندان کرج و ابراز افسوس آنان در شبکه‌های اجتماعی شده است.

این عکس‌ها انباشت زباله‌ها، پرسه‌زنی سگ‌های ولگرد و... را آنچنان در زمین خاکی اسلام‌آباد پررنگ به تصویر می‌کشد که گویا روزگاری نه‌چندان دور هرگز محل تمرین و ورزش بزرگان فوتبال کشور و کرج نبوده است.

برای یافتن پاسخ این پرسش که چرا زمین فوتبالی که محل تمرین و ورزش ملی‌پوشانی چون مهرداد پولادی و وحید طالبلو بوده امروز به تلی از زباله و محل راهپیمایی سگ‌های ولگرد تبدیل شده است؟ در اولین قدم به دنبال مالک اصلی این زمین رفتیم و گمانه‌ها ما را به سوی اداره کل ورزش و جوانان استان سوق داد.

این اداره پس از بررسی یک روزه اعلام کرد که مالک زمین یاد شده نیست بنابراین راه شهرداری کرج را درپیش گرفتیم.

علوی، رئیس اداره تجهیزات و نگهداری اماکن ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در این باره به خبرنگار ما گفت: اداره زمین فوتبال خاکی اسلام‌آباد در اختیار اداره تجهیزات و نگهداری اماکن ورزشی نیست.

او افزود: این زمین در اختیار ساماندهی تپه مراد آب قرار دارد تا در راستای این طرح مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

امیدواریم عاقبت این زمین هم به سرنوشت تپه مراد آب دچار نشود، طرحی که روزگاری قرار بود پیشانی گردشگری کرج باشد اما سال‌ها است که در قامت ساختمانی بر بلندای تپه، چشم انتظار آبادانی است.

زمین فوتبال خاکی اسلام آباد

وحید طالبلو در زمین خاکی اسلام آباد کرج

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.