محسن مسعودیان‌راد با بیان اینکه در سال جاری ذبح هزار و ۴۵۰ رأس دام هدف گذاری شده است از تعبیه ۱۸ نقطه در استان سمنان برای جمع آوری قربانی و نذورات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه طرح قربانی بزرگ که از سال‌های قبل به ابتکار یک خیر دامغانی در دامغان و سپس تمام کشور برگزار می‌شود، امسال نیز میزبان خیران خواهد بود گفت: ۱۱۵ شهر ایران به این طرح پیوسته‌اند و در سال جاری نیز شاهد برگزاری آن در سطح شهر‌های استان سمنان خواهیم بود.

او با بیان اینکه سال قبل ۸۸ هزار دام در قالب این طرح قربانی شد افزود: سال قبل بیش از هزار و ۲۰۰ رأس دام در سطح استان ذبح شد که در سال جاری ذبح هزار و ۴۵۰ رأس دام هدف گذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه برخلاف سال‌های گذشته تمامی دام‌ها در کشتارگاه‌های سطح استان و تحت شدیدترین دستورالعمل های بهداشتی قربانی می‌شوند تاکید کرد: گوشت قربانی‌ها علاوه بر مددجویان بین دیگر نیازمندان و محرومین شناسایی شده توزیع می‌شود.

مسعودیان راد با بیان اینکه پنج مرکز تبلیغی در میادین دام هر کدام از شهرستان‌های استان سمنان ایجاد شده است گفت: هدف این طرح مشارکت از همه خیران است همچنین باید به مردم اطمینان داد که بسته‌بندی گوشت‌ها در کشتارگاه و تحت نظارت بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.