فرماندار شهرکرد گفت: برای تکمیل و بهره برداری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد حداقل ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در دیدار از طرح‌های دانشگاه شهرکرد با اشاره به لزوم پیگیری برای اجرای سریع‌تر طرح‌های عمرانی گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد حداقل ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که پیگیری لازم به منظور تخصیص این اعتبار از سوی فرمانداری انجام می‌شود.

او افزود: براساس اعلام مسئولان دانشگاه شهرکرد، برای احداث دانشکده دامپزشکی از سال ۱۳۸۶ تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


ارژنگ، وسعت دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد را ۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع دانست و اضافه کرد: در صورت تأمین اعتبار می‌توان این دانشکده را در دهه فجر سال‌جاری بهره‌برداری کرد.

او ادامه داد: برای تجهیز و راه‌اندازی طرح‌های دیگر دانشگاه شهرکرد مانند اطفای حریق مخزن کتابخانه مرکزی و دو دستگاه چیلر دانشکده ادبیات ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ارژنگ گفت: عملیات اجرایی مجموعه دامپروری دانشگاه شهرکرد در زمینی به وسعت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع در هفته دولت امسال آغاز خواهد شد.

او افزود: براساس اعلام مسئولان دانشگاه شهرکرد خوابگاه خیری حاج الیاس رئیسی دانشگاه شهرکرد دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و برای ساخت این خوابگاه خیری که از سال ۱۳۹۴ با زیربنای چهار هزار متر مربع آغاز شده تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ارژنگ: از این مبلغ ۵۰ درصد از محل کمک خیر و بقیه از محل اعتبارات متمرکز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تامین شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار