مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از پرداخت بیش از ۱۳میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های صنفی آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد.

پرداخت بیش از ۱۳میلیارد تومان تسهیلات به آسیب‌دیدگان از کرونا در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در نشست اصناف و بازاریان با استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت واحد‌های صنفی آسیب‌دیده از کرونا را حمایت می‌کند، افزود: ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحد‌های صنفی این استان پرداخت شد.

او ادامه داد: ۹ هزار و ۴۹۵ نفر برای دریافت تسهیلات حمایتی نام نویسی کرده اند که بانک‌های استان تاکنون به یک هزار و ۵۱۹ متقاضی این تسهیلات را پرداخت کرده‌اند.

توصیفیان بیان کرد: پرونده بقیه متقاضیان نیز در بانک‌ها در دست بررسی است و تسهیلات آن‌ها نیز پس از تکمیل مدارک لازم اعطا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تسهیلات کرونا با سود ۱۲ درصد و اقساط ۲۴ ماهه به پنج گروه از مشاغل آسیب دیده از کرونا در حال پرداخت است، اظهار داشت: تاکنون استان همدان با ۲ درصد پرداخت در جایگاه هفتم کشوری قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه سهم استان از تسهیلات حمایتی دولت ۸۰۴ میلیارد تومان است، افزود: نام نویسی برای دریافت این تسهیلات به پایان رسیده که در صورت تمدید به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

او اضافه کرد : ۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر از شاغلان استان به دلیل شیوع بیماری کرونا شغل خود را از دست داده اند و متقاضی دریافت بیمه بیکاری بودند که ۱۰ هزار و ۳۳۸ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.