مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به بهره‌برداری از تجهیزات پروژه سیگنال‌رسانی در استان و ارتباط بین نقاط اصلی سازمان صداوسیما و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها از طریق فیبرنوری خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به بهره‌برداری از تجهیزات پروژه سیگنال‌رسانی در استان و ارتباط بین نقاط اصلی سازمان صداوسیما و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها از طریق فیبرنوری خبر داد و گفت : پروژه سیگنال رسانی آماده خدمات رسانی به مردم است.

او گفت : مناطقی در استان کرمانشاه از دریافت برخی برنامه‌های تلویزیونی محروم بودند که پروژه سیگنال رسانی زمینی به صداوسیما با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تکمیل شده و اکنون با توافق بین صداوسیما و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه آماده خدمات رسانی است.

او افزود: امروز با فرض تحریم استفاده از ماهواره‌ها در صورت قطع ارسال تصاویر صداوسیما از طریق ماهواره‌ها، این امکان وجود دارد تا بر بستر این شبکه، ارسال سیگنال تصاویر صداوسیما با ظرفیت مناسب انجام شود.

او افزود: شبکه سیگنال رسانی صدا و سیما با سرمایه‌گذاری دولت و اجرای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت در سطح استان به انجام رسید که این تجهیزات توسط شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق لینک رادیویی، نصب، راه‌اندازی و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.