طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی این تیم دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس، این باشگاه در نظر دارد جشن پوکر قهرمانی را با حضور تمامی اعضای باشگاه، تیم و همه کسانی که در این چهار قهرمانی نقش داشتند برگزار کند.

در همین راستا و با نظر مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش که نقش بسیار زیادی در رسیدن به چهار قهرمانی متوالی داشتند و همچنین گابریل کالدرون و همکارانش دعوت شده تا در این جشن حضور پیدا کنند.

عصر امروز و از طریق امور بین الملل باشگاه، دعوتنامه مربیان پیشین پرسپولیس برای آن‌ها ارسال شد تا آن‌ها بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اما و اگر
۱۰:۳۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
چه تصميم بدي اين دو مربي با شكايت از باشگاه پرسپوليس ايران را ترك كردند حالا شما منت كشي كرديد ؟ وقتي آقاي گل محمدي با تدبير و داريت نتيجه مطلوب را بدست آورده است و تيم را قهرمان كرده نياز به اين دعوت نبود . شما فكر مي كنيد در شرايط كرونا اين كار به صلاح تيم پرسپوليس است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
صدها هزار دلار از پول بیت المال را خرج تیم دولتی و مربیان خارجی آن کردند حتی آن ها رفتند شکایت هم کردند و صدها هزار دلار گرفتند حالا هم میلیاردها تومان هزینه دعوت جشن کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
داورا چی؟...بابا مسعود هم هست؟...چون نقش اینا در اهدای جام ازهمه پر رنگتره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخخخ واقعا که پول طرفو نمیدیم تازه بجشنم دعوت میکنیم نوبرانه هستن مسولان این تیم
آخرین اخبار