رئیس کلانتری شهدا از دستگیری ۲ مواد فروش که به ازای خرید اموال سرقتی از سارقان، مواد مخدر می‌فروختند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ رضا حیدری توضیح داد: عصر روز پنجم مرداد ماه حوالی ساعت ۱۷ تعدادی از اهالی محله چهارصد دستگاه پیروزی به کلانتری شهدا مراجعه و اعلام کردند، در محله‌شان یک خانه مجردی واقع در ساختمان قدیمی وجود دارد که محل رفت و آمد خیل عظیم افراد معتاد و آدم‌های مشکوک است.

رئیس کلانتری شهدا توضیح داد: تیم عملیات کلانتری به محل اعلامی مراجعه و به تحقیقات محلی پرداختند و با تحت مراقبت قرار دادن محل اعلامی مشخص شد که خبر صحت دارد و دو مرد جوان با همکاری یکدیگر ساختمان قدیمی را به پاتوق مجردی و محل تردد افراد مشکوک تبدیل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از آن محل گرفته شد. ششم مرداد ماه تیمی از ماموران عملیات این پلیس به نشانی اعلامی مراجعه و موفق شدند هر دو متهم را که در خانه مجردی حضور داشتند و با دیدن ماموران قصد داشتند از راه پشت بام ساختمان از محل متواری شوند، دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این پاتوق مجردی حدود ۷۰۰ گرم تریاک و تعدادی زیادی اموال مسروقه از قبیل ضبط، باند، تلفن همراه و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، افزود: متهمان اصلی پرونده ۳۲ و ۳۵ ساله هستند که در همان بازجوئی اولیه اعتراف کردند سارق و مالخر اموال سرقتی می‌باشند و به ازای خرید اموال سرقتی از سارقان، مواد مخدر به آنان تحویل می‌دهند.

این مقام پلیسی اضافه کرد: با انتقال متهمان به کلانتری شهدا و تحقیقات تکمیلی هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید

توزیع کنندگان هروئین در جنوب تهران دستگیر شدند

انهدام ۳ باند قاچاق موادمخدر در پایتخت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار