پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت مصدومان این تیم برای بازی با پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

مصطفی اکبری پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومان این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار کرد: رضا دهقانی پای او  دچار کشیدگی شده   به همین علت او ۳ هفته دور از مسابقات است و فصل نوزدهم را به طور کامل از دست داد.

او افزود: به هر حال ممکن است برای ترمیم عضله پای این بازیکن  ابتدا تزریق دارو انجام بدهیم و بعد از آن او مراحل  فیزیوتراپی و  روند درمانی اش را ادامه دهد. همچنین دهقانی قرار است به شهرش اصفهان برود و در کنار خانواده اش کار‌های درمانی را انجام بدهد.  

اکبری درباره وضعیت مصدومیت علی شجاعی گفت: شجاعی مچ پایش آسیب دیده است و تلاش می‌کنیم این بازیکن را به ۲ بازی آخر برسانیم، اما او به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد. به هر حال کشیدگی و کوفتگی در ناحیه استخوانی مچ پای این بازیکن ایجاد شده است و کار‌های تخصصی و پزشکی روی عضو آسیب دیده او صورت گرفت.  

پزشک نساجی مازندران درباره وضعیت میری بیان کرد: طبق برنامه میری روز گذشته در ساری  فیزیوتراپی کرد و وضعیتش خوب است و این بازیکن حدود ۹۰ درصد به بازی با پرسپولیس می‌رسد.  

او در پایان گفت: با توجه به فشردگی مسابقات برنامه ریکاوری ویژه برای بازیکنان نساجی در نظر گرفته ایم تا آن‌ها بتوانند در صحت و سلامتی کامل به مصاف حریفان خود بروند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.