ستاد نظارت بر ثبت نام آموزش و پرورش مازندران تاکنون ۶۸۰ بازدید از فرآیند ثبت نام در مدارس انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۶۸۰ بازدید ثبت نام از مدارس استان صورت گرفت، گفت: همزمان با آغاز کار ثبت نام دانش آموزان در ۴ هزار و ۹۴۴ مدرسه استان، ستاد نظارت بر ثبت نام نیز آغاز به کار کرد و براساس شاخص‌ها مشغول رسیدگی به فرایند ثبت نام دانش ‌آموزان است.

او افزود: ۴۰ بازرس در قالب ۳۲ گروه ضمن نظارت بر ستاد‌های ثبت نام، از روند ثبت نام تمامی مدارس استان بازدید می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: عدم دریافت کمک‌های مردمی و اخذ هرگونه تعهد به جز وجوه مربوط به کتب درسی و بیمه حوادث دانش‌آموزی، مواردی است که به طور ویژه مورد نظارت قرار می‌گیرد و ثبت نام دانش‌آموزان مطابق با دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش‌آموزان، آئین نامه اجرائی و آموزشی مدارس و نیز مصوبات شورای آموزش و پرورش است.

سعدی پور با اشاره به آمار بازدید‌ها از ثبت نام، افزود: ۳۸۴ مورد بازدید تا پایان تیرماه امسال از فرایند ثبت نام در استان صورت گرفت که ۴۱ مورد بازدید استانی، ۴۵ مورد بازدید قطبی و ۲۹۸ مورد بازدید‌های شهرستان‌ها و مناطق ثبت شده در سامانه نظارت است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۲۹۸ مورد بازدید شهرستان‌ها و مناطق بر اساس سامانه نظارت به تفکیک دوره‌های تحصیلی صورت پذیرفت، ادامه داد: این بازدید‌ها شامل ۲۱۸ مورد بازدید از مدارس ابتدایی، ۶۳ مورد بازدید از مدارس متوسطه اول و ۱۷ مورد بازدید از مدارس متوسطه دوم است.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار