مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری جشنواره بزرگ مسابقات مجازی عید تا عید با همکاری هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل بصورت سراسری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ مسابقات مجازی عید تا عید با همکاری هیات انجمن های ورزشی بصورت سراسری، گفت: در وضعیت بیماری کرونا در کشور و استان ما و برای اینکه فعالیت های ورزشی تعطیل نشود، شاهد اجرای این جشنواره خواهیم بود.

او افزود: این جشنواره برای اولین بار در سطح کشور ، در ۸ رشته ورزشی که تحت پوشش هیات انجمن های ورزشی هستند از جمله (اسپوکس، برای تونیک، پارکور، دارت، سپک تاکرا، فوتبال روی میز، کیک بوکسینگ واکو، موی تای) بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

انوشیروانی تصریح کرد: تمامی مسابقات هم در بخش بانوان و هم آقایان برگزار خواهد شد که در پایان در هر بخش به ۳ نفر برتر جوایز ویژه ای تعلق خواهد گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همچنین یک مسابقه فرهنگی نیز بصورت مجازی و با شعار من ماسک میزنم برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: زمان اجرای این جشنواره از عید قربان تا عید غدیر از تاریخ ۱۰ الی ۱۸ مرداد ۹۹ خواهد بود که البته نحوه ثبت نام و شرکت و انجام رشته ها متفاوت خواهد بود که علاقمندان می توانند با مراجعه به صفحات مجازی با آیدی ardabilsa@ از نحوه برگزاری مطلع شوند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار