رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در راستای واقعی جلوه دادن فریبکاری رسانه‌ای-نظامی خود مدعی شد تل‌آویو برای جلوگیری از بروز جنگ، نیرو‌های حزب‌الله را هدف قرار نداد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب ۴۸، در حالیکه صهیونیست‌ها همچنان بر سناریوی ساختگی حمله حزب‌الله به شمال اراضی اشغالی اصرار دارند، رئیس ستاد مشترک این رژیم نیز هم‌نوا با این کمپین دلیل هدف قرار ندادن نیرو‌های حزب‌الله را جلوگیری از جنگ عنوان کرد(!).

آویو کوخای هدف ارتش رژیم صهیونیستی از وقایع مزارع شبعا را ایجاد سردرگمی و نه دفع (عملیات حزب‌الله) عنوان کرد و مدعی شد به همین علت تنش مرزی به حد جنگ نرسید. این مقام نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما همچنان منتظر حمله انتقام جویانه حزب الله هستیم.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که دستپاچگی نیرو‌های تحت فرمان او یک رسوایی امنیتی را به بار آورد، افزود: ما آماده هستیم تا به حمله حزب الله پاسخ دهیم و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از جنگ صورت خواهیم داد. اما این باعث نمی‌شود حزب الله تصور کند در مقابل ما بازدارندگی ایجاد کرده است.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد گروهی از نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ به اراضی شمالی فلسطین اشغالی را داشتند که نظامیان این رژیم موفق به دفع حمله آن‌ها شدند. این در حالیست که شبکه ۱۰ روایت دیگری از ماجراجویی روز دوشنبه صهیونیست‌ها بیان کرد و اشتباه یک نظامی ۱۹ ساله را عامل تنش مرزی اخیر که صهیونیست‌ها آن را «حادثه امنیتی بزرگ» نامیدند، دانست.

با این حال جنبش حزب الله طی بیانیه‌ای ادعا‌های صهیونیست‌ها را در خصوص وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان رد و تاکید کرد هنوز هیچ اقدامی علیه این رژیم صورت نداده است. تنش‌های میان جنبش حزب الله و رژیم صهیونیستی، پس از به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان این جنبش در سوریه در پی تجاوز هوایی جنگنده‌های اسرائیل بالا گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار