وزیر نیرو گفت: برای مشترکانی که در زمستان هم در مصرف انرژی صرفه جویی کنند پاداش خوش مصرفی در نظر گرفته‌ایم.

پاداش خوش‌مصرفی برای مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مثل سال گذشته که در تابستان یک برنامه تشویقی برای خوش مصرف‌ها داشتیم امسال هم همین اقدام را انجام می‌دهیم.

او گفت :  سال قبل ۱۰۶ میلیارد تومان به تعبیری جایزه خوش مصرفی دادیم. امسال تابستان هم همین‌گونه خواهد بود، هیئت وزیران به درخواست وزارت نیرو این موضوع را به سه ماه زمستان تسری دادند؛ همچنین با توجه به اینکه زمستان هم پیش بینی می شود به دلیل شدت سرما مصرف برق برای دستگاه‌های گرمایشی افزایش پیدا می‌کند، آنجا هم قطعا همراهی مردم و رعایت ملاحظات می‌تواند تاثیر گذار باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
روحاني در ايتداي دوره رياست جمهوري مي گفت هر كس از يارانه انصراف دهد به نحو ديگري برايش جبران مي كنيم و پاداش مي دهيم ولي يادش رفت لابد حالا شما هم مي خواهيد از همان پاداشهاي رئيس تان بدهيد.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چقد خوبه// دم دقیقه هی بهمون جایزه میدن // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
برای اینکه قبض برق را گران کنن و صدای کسی هم در نیاد // یه عدد کمی را بعنوان الگوی مصرف اعلام میکنن و هرکی از الگو تخطی کرد جریمه و هر کی کمتر مصرف کرد تشویق // چون عدد نامبرده خیلی کمه تشویق تقریبا صفر میباشد ولی جریمه یا همان قبض گران شده شامل اکثر غریب به اتفاق میشه // سیاست را خوب نگاه کن
Sweden
نیما
۱۴:۳۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
جلو بیماری کرونا رو بگیرید
.
.
.
الکی حرف نزنید
آخرین اخبار