برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ثبت نام میان پایه‌های مدارس مازندران در منازل و به صورت سامانه‌ای از سوی مدیران انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید عیسی میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه به دلیل اتمام دیرهنگام سال تحصیلی گذشته، فرصت کمتری برای ثبت نام سال جدید در تابستان وجود دارد، گفت: به همین دلیل از همه مدیران مدارس خواسته شد ثبت نام دانش آموزان را با جدیت پیگیری کنند تا خللی در روند ثبت نام ایجاد نشود.

او با اشاره به خطر شیوع کرونا از مدیران مدارس خواست: ثبت نام میان پایه‌ها را با جدیت و حتی در منازل و به صورت سامانه‌ای انجام دهند و همه معاونان مدارس نیز موظف هستند با مدیر در ثبت‌نام همکاری کنند تا از ازدحام و اجتماع مراجعان حضوری در مدارس جلوگیری شود.

میرشفیعی افزود: نام نویسی دانش آموزان میان پایه در سامانه سناد به حضور دانش آموزان و اولیا نیازی ندارد و این وظیفه مدیر و معاونان مدرسه است.

او گفت: برای تسریع کار ثبت نام دانش‌آموزان ورودی که با مراجعه حضوری در مدرسه انجام می‌شود،مدیران مدارس ثبت نام میان پایه‌ها را در خارج وقت اداری در مدرسه و یا حتی در منزل انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: ثبت نام تنها در سه پایه ورودی، اول ابتدایی، هفتم و دهم نیاز به مراجعه حضوری خانواده‌ها دارد و در این بخش هم به ویژه در مدارسی که تراکم بالا دارند، مدیران نوبت دهی می‌کنند.

او از خانواده‌ها خواست: طبق نوبت در مدرسه حاضر شوند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

میرشفیعی خطاب به خانواده‌ها گفت: از تجمع در صحن و سالن مدارس خودداری کنند تا سلامت خودشان، فرزندان و سایر شهروندان حفظ بماند.

او خطاب به مدیران مدارسی که تراکم بالای دانش‌آموزی دارند، گفت: برای رعایت پروتکل‌ها و تسهیل در کار ارباب رجوع، اتاق ثبت نام را از دفتر مدرسه جدا کنند و اتاق بیشتری برای این کار در نظر بگیرند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران خطاب به خانواده‌ها گفت: دغدغه و نگرانی نداشته باشند، چون فرزندان آن‌ها در زمان مقرر ثبت نام خواهند شد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار