نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری تحقق مصوبات سفر رهبر انقلاب به نهبندان باید در اولویت کارها قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یازدهم در شورای اداری شهرستان نهبندان گفت: برای تحقق مصوبات سفر رهبر انقلاب به نهبندان  باید اولویت کاری هر دستگاه  اجرایی این باشد که مشخص شود چه مصوبه‌ای اجرایی نشده است تا پیگیری نهایی صورت گیرد.

او با بیان اینکه در بخش‌های مختلف مشکلاتی داریم افزود: راه موضوع بین بخشی است همه باید کمک کنند و از هیچ کمکی در این مسیر دریغ نکنند که خوشبختانه اجرای طرح دوبانده در تمامی قطعات مسیر نهبندان - بیرجند و بخشی از زابل تعیین تکلیف شده است.

نخعی در ادامه گفت: مسیر مسدودی جزو مسیر‌های اقتصادی و مبادلات تجاری نه ما بلکه شرق کشور است و رایزنی‌هایی با نمایندگان کرمان هم صورت گرفته که مشکلات این مسیر مهم اقتصادی حل شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرایی شدن طرح پیاده سازی کامل منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی نیاز به رایزنی و پیگیری‌های جدی دارد، مرز دوکوهانه قابلیت مهم اقتصادی اجتماعی و امنیتی برای شرق کشور است که موانع و مشکلات پیش آمده آن باید حل شود که البته کشور مقابل هم باید همکاری کند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به ارتقا ساختار اداری شهرستان از جمله استقرار فرمانداری ویژه از مصوبات طرح توسعه است گفت: این موضوع در دست پیگیری است چرا که ارتقای جایگاه سیاسی شهرستان باعث تسریع در پیشرفت شهرستان می‌شود.

 نخعی با افزودن این مطلب که ارتقاء دهستان عربخانه از سد وزارت کشور رد شده است گفت امید داریم در هیأت دولت تصویب نهایی برسد که در همین رابطه قول‌هایی از استاندار و وزارت کشور گرفته شده است.

نماینده‌ نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط اقتصادی امروز کشور و مردم شرایط سختی است، مردم از ما توقع کار دارند  و بنابراین ما وظیفه داریم با مردم دلسوزانه رفتار کنیم چنانچه رفتارمان کریمانه باشد ، مردم قطعا می‌پذیرند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.