بهاروند گفت: تمام مسابقات فوتبال با شیوه نامه اجرایی جدید و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در استان های کشور برگزار خواهد شد.

رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مجمع سالانه هیات فوتبال البرز با بیان این که هزینه کردن در ورزش سرمایه است، گفت: با شرایط موجود تیم داری سخت شده و به همین منظور باید بخش خصوصی به کمک تیم ها بیایند.

 سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین در استان ها باید بودجه ای برای تمام رشته ها به ویژه فوتبال از سوی مسئولان ارشد استان ها اختصاص داده شود.

بهاروند بااشاره به ظرفیت های فوتبال در استان البرز گفت: جایگاه فوتبال این استان بسیار بالاتر از وضعیت فعلی آن است، البته این بدین معنی نیست که هیات البرز در این مدت فعالیتی نداشتند، بلکه به دلیل نبودن منابع مالی بازیکن ها به تیم های دیگر استان ها می روند.

او افزود: تمام رقابت ها با شیوه نامه اجرایی جدید و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در استان های کشور برگزار خواهد شد.

امیرغفرانی، مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این مجمع با بیان اینکه حمایت مادی و معنوی از تمام تیم و رشته های ورزشی در برنامه های این استان قرار دارد گفت: به همین منظور تمام امکانات ورزشی استان را در اختیار تیم های گل ریحان، مقاومت، شهدای رزکان و  سایر تیم ها قرار دادیم.

غفرانی با بیان این که با وجود شرایط کرونا در کشور و استان بسیاری از فعالیت های ورزشی از طریق فضای مجازی صورت می گیرد افزود: امکانات قابل توجهی در قالب زمین چمن مصنوعی و طبیعی در اختیار هیات های فوتبال شهرستان ها قرار دادیم تا فعالیت در این شهرستان ها بیشتر شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.