تکمیل طرح‌های ورزشی خراسان رضوی نیازمند به ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تکمیل ۱۵۰ طرح نیمه تمام ورزشی این استان نیازمند چهار هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به محدودیت منابع اعتباری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ظرفیت بخش خصوصی و خیران برای ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استفاده می‌شود.

او افزود: هر یک از سرمایه گذاران که علاقه‌مند مشارکت در تکمیل طرح‌های ورزشی خراسان رضوی هستند این طرح‌ها به صورت مشارکتی به آن‌ها واگذار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس ۲۴ طرح ورزشی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارند  امسال در استان شناسایی شده و با تکمیل و بهره برداری از آن‌ها حدد ۸۰۰ میلیارد ریال سود نصیب بخش ورزش استان می‌شود.

فتاحی بیان کرد: طرح‌های نیمه تمام ورزشی در مناطق روستایی هم به صورت رایگان برای تکمیل در اختیار سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار می‌گیرند تا روستاییان بعد از تکمیل از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوند و اشتغال خوبی نصیب بخش خصوصی بهره‌بردار این اماکن می‌شود.

او با اشاره به کمک ۱۷۰ میلیارد ریالی خیران در  دو سال گذشته به ورزش استان خراسان رضوی تصریح کرد: امسال جلب کمک خیران با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: گناباد از شهرستان‌های مستعد و شاخص برای استفاده از ظرفیت خیران ورزش است و طرح‌های خوبی با مشارکت آن‌ها در دست اجراست.


بیشتر بخوانید:


فتاحی اظهار کرد: رویکرد این اداره کل در توسعه ورزش روستا‌ها در دو بخش تکمیل طرح‌ها و توسعه خانه‌های ورزش روستایی است و سال گذشته سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای احداث خانه‌های ورزش در روستا‌های محروم استان هزینه شد که با استقبال خوبی از سوی روستاییان همراه بود.

انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.