جمعیت هلال احمر قزوین و تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه ارتش برای گسترش مشارکت، همفکری و همکاری در زمینه‌های مختلف تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با ارتش گفت: ایجاد و گسترش مشارکت، همفکری و همکاری در زمینه‌های برنامه ریزی، تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی، ورزشی، تبادل نیروی انسانی، تجهیزات و سازماندهی تیم‌های عملیاتی هدف از امضای این تفاهم نامه است .

حسن آصفی افزود: با توجه به این که در این تفاهم نامه از ظرفیت‌های موجود در کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استفاده خواهد شد در نیمه شهریور ماه مانوری مشترک برای هماهنگی بیشتر میان دو دستگاه برگزار می‌شود که دستاورد‌های آن بسیار مفید است.

امیر سرتیپ دوم بیژنوند فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه استان هم گفت: برای خدمات رسانی و همکاری مؤثرتر نیرو‌های ارتش در حوادث و سوانح به موجب این تفاهم نامه این نیرو‌ها آموزش‌های تخصصی امدادی و دوره‌های تک پودمانی را با کمک مدرسان و مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان فرا خواهند گرفت و ارتش ۱۶ زرهی استان با تمام قوا در کنار نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان در حوادث و بحران‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.