معاون بازرسی صمت استان گلستان از بازرسی چهار هزار و ۵۴۱ واحد صنفی و خدماتی در تیرماه سال جاری در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی صمت استان گلستان گفت: در تیرماه امسال چهار هزار و ۵۴۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی سراسر استان از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان انجام شد.

او افزود: حضور تاًثیرگزار بازرسان درسطح بازار، تشدید طرح‌های نظارتی، اجرای گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط عاملی موثر در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار بود.

اصغری ادامه داد: بر اساس آمار دریافتی ۶۶۰ مورد گزارش و شکایات مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در تیرماه سال ۱۳۹۹ به ستاد خبری این سازمان گزارش شده که از این تعداد ۵۶۰ مورد مربوط به عرضه کالا و ۱۰۰ مورد از گزارشات مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است.

او گفت: بیشترین آمار تخلفات به ترتیب مربوط به عرضه گوشت مرغ، انواع نان، پوشاک، خواروبار بود.

اصغری افزود: از چهار هزار و ۵۴۱ پرونده مورد بررسی قرار گرفته شده ۳۲۵ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحد‌ها به ارزش بیش از ۵۹ میلیارد ریال تشکیل شده است.

او ادامه داد: در تیرماه ۵۶ مورد از پرونده‌های متشکله منجر به مصالحه و جلب رضایت شدو شاکیان پرونده‌ها در ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام کردند.

این مقام مسئول از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی ضمن جمع آوری مستندات کافی مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این سازمان اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.