فاطمه احمدی از بازدید از مراکز عرضه فرآورده خام دامی در مهران خبر داد.

فاطمه احمدی رئیس شبکه دامپزشکی مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از تشدید نظارت دامپزشکی بر پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت : نظارت بر روند انجام پروتکل‌های بهداشتی در خصوص شرایط حاضر از مراکز زیرمجموعه دامپزشکی از برنامه‌های اصلی بوده که طی بازدید از مراکز عرضه فرآورده خام دامی مثل قصابی‌ها و سوپر پروتئین‌ها بازدید به عمل می‌آید.

رئیس شبکه دامپزشکی مهران اظهار کرد : از شیوع کرونا تا به امروز، توسط بازرسان و کارشناسان اداره دامپزشکی و با همکاری شبکه بهداشت، اماکن و اداره صمت تشدید نظارت‌های دامپزشکی به منظور تامین سلامت مصرف کنندگان فرآورده‌های خام دامی، به‌صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار گرفته است.

او تصریح کرد: مراکز عرضه مواد پروتئینی و قصابی‌ها در سطح شهرستان مهران به طور مستمر مورد بازدید و ارزیابی کارشناسی قرار گرفته که البته براساس مقتضیات، تذکرات و آموزش‌های بهداشتی به متصدیان واحد‌های صنفی ارائه شد.

رئیس دامپزشکی مهران خاطرنشان کرد : در موارد مشاهده تخلفات بهداشتی با موارد غیر مجاز برخورد قانونی صورت گرفته است.

احمدی یادآور شد : بازدید از مکان‌های عرضه‌ی مرغ زنده در راستای اقدامات پیشگیرانه از بیماری کوید ۱۹ و ارائه اخطار‌های لازم جهت جمع اوری واحد‌های غیر مجاز، تشکیل پرونده و ارجاع به مقامات قضایی شهرستان از دیگر اقدامات شبکه دامپزشکی شهرستان مهران می‌باشد.

او تاکید کرد: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، موازین بهداشتی و تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان عمل کرده و ادامه خواهیم داد و سلامت مردم اصلی‌ترین اولویت برای ما است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.