واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربر اجازه می‌دهد از یک حساب کاربری در چند گوشی هوشمند استفاده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واتس‌اپ سرانجام قدم دیگری در راستای بهتر شدن پیام‌رسان خود برداشت و قابلیتی که کاربران آن مدت‌های زیاد منتظرش بودند را به برنامه مذکور اضافه کرد. این ویژگی جدید در واقع قابلیت استفاده هم‌زمان از این پیام‌رسان در چند دستگاه مختلف است.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده درباره قابلیت واتس‌اپ، توسعه دهندگان این پیام‌رسان یک عملکرد مخفی در نسخه بتای اندروید آن معرفی کرده‌اند که به کاربر اجازه می‌دهد یک شماره تلفن را در چهار دستگاه استفاده کنند.

منوی جدید پیام‌رسان واتس‌اپ

در این گزارش ذکر شده است که واتس‌اپ منویی به نام دستگاه‌های پیوند شده (Linked Devices) معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های مرتبط با شماره خود را مدیریت کنید. شما می‌توانید از این بخش دستگاه‌های دیگر مرتبط با حساب کاربری خود را اضافه یا کم کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست در هر گوشی از یک حساب کاربری جدا استفاده کنید. البته درست است که مدت‌ها پیش باید این قابلیت به واتس‌اپ اضافه می‌شد اما همین که اکنون در حال توسعه آن هستند نیز قابل توجه است.

قابلیت جدید واتس‌اپ

زمان عرضه قابلیت جدید واتس‌اپ برای کاربران عادی

این قابلیت در حال حاضر در حال توسعه بوده و در نتیجه هنوز اطلاعاتی درباره زمانی که قرار است ویژگی مذکور در دسترس باشد منتشر نشده است. واتس‌اپ در گذشته از طریق اعلان ثبت نام خود برای نسخه‌های بتا، به این ویژگی اشاره کرده است.

در حال حاضر، واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد از طریق "واتس‌اپ وب" از این پیام‌رسان در رایانه استفاده کنید، البته باید گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل باشد تا بتوانید این کار را انجام دهید. امیدوارم این پیام‌رسان نیز به مرحله‌ای برسد که این نقص‌های عجیب و محدودیت‌ها به حداقل برسند. می‌توان گفت واتس‌اپ در مقابل رقبای خود در بعضی موارد بسیار ضعیف عمل کرده و می‌تواند بهتر باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار