شب گذشته مصرف برق به ۵۸ هزار و ۱۶۹ مگاوات کاهش یافت که گرچه نسبت به مصرف روز کاهشی بود، اما در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از سه هزار مگاواتی داشت.

مصرف برق در کشور رکورد زد به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته و در ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه میزان مصرف به بالاترین حد خود در چند روز اخیر رسید. میزان مصرف روز گذشته نسبت به زمان مشابه پارسال که ۵۴ هزار و ۹۵۱ مگاوات مصرف شده بود بیش از سه هزار مگاوات افزایش داشته است.

البته مصرف برق، برخلاف روز‌های گذشته که در شب بیشتر می‌شد، شب گذشته روند کاهشی به خود گرفت.

شب گذشته مصرف برق به ۵۸ هزار و ۱۶۹ مگاوات کاهش یافت که گرچه نسبت به مصرف روز کاهشی بود، اما در مقایسه با سال گذشته که ۵۴ هزار و ۲۸۳ مگاوات مصرف شده بود، رشد بیش از سه هزار مگاواتی را نشان می‌دهد.

روند مصرف برق در بخش صنایع، روز گذشته متفاوت رقم خورد به طوری که میزان مصرف این بخش در ساعت ۱۲و ۵۱ دقیقه به پایین‌ترین حد یعنی ۳ هزار و ۹۹۹ مگاوات رسید، اما شب گذشته این مصرف پایین، تغییر جهت داده و در ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه به رقم چهار هزار و ۲۲۰ مگاوات افزایش یافت.


بیشتر بخوانید


روز گذشته روند مصرف برق متفاوت‌ترین روز‌های خود را به نمایش گذاشت و از طرفی نشان داد گرمای هوا برشدت استفاده از وسایل سرمایشی افزوده و مصرف برق مقهور گرما شده است.

روند مصرف همچنین نشان داد توصیه درباره تنظیم درجه کولرگازی روی دمای آسایش هم مقهور گرما شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار