حجت‌الاسلام علی شکری گفت: اشاعه فرهنگ دینی به سربازان نیرو‌های مسلح نقش مهمی در توسعه فرهنگی جامعه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه دوران خدمت مقدس سربازی و همچنین دوران کار در نیرو‌های مسلح زمانی است که می‌بایست بخشی از آن به خودسازی و خودشناسی دینی و معنوی اختصاص یابد، گفت: نیرو‌های مسلح ظرفیت ویژه ترویج سبک زندگی دینی هستند.

او با بیان اینکه پادگان‌ها و اماکن حضور نیرو‌های مسلح بهترین مکان برای ترویج فرهنگ دینی هستند، افزود: برگزاری ادعیه متبرکه، کلاس‌های عقیدتی و قرآن خوانی در زمره اقدامات ویژه و درخور توجه در نیرو‌های مسلح است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دوران خدمت در لباس مقدس نیرو‌های مسلح به دلیل آمادگی جسمانی و روحی که نیاز دارد، بهترین زمان برای تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی است که خوشبختانه ارتش و سپاه و ناجا به این امر همواره تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

شکری با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز آمادگی دارد تا در زمینه‌های مختلفی، چون تربیت مدرس قرآن، تربیت داور قرآن ومبلغان دینی  با فرماندهی انتظامی استان سمنان همکاری و همراهی کند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام قاسم نوروز پور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز برگزاری کلاس‌های دینی و قرآنی را در طول ایام هفته یکی از برنامه‌های شاخص این فرماندهی یاد کرد و گفت: قرآن جزو جدا نشدنی آموزش‌های این نیرو است.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی در برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی اهتمام ویژه‌ای دارد، گفت: روزانه هزاران نفر از پرسنل این نیرو در سراسر ایران اسلامی به تلاوت قرآن می‌پردازند که نشان می‌دهد پلیس نیرو‌های ولایی و معنوی هستند از سوی دیگر تقویت همکاری نیروی انتظامی با سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر سازمان‌های فرهنگی می‌تواند به این موضوع کیفیتی ویژه ببخشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار