مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: همه کارکنان اداری ،واحد‌های صنفی و صنعتی موظف به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: بازدید از ادارات و واحد‌های صنفی به منظور نظارت بر حسن اجرای دستور العمل‌های ابلاغی ستاد ملی استان و شهرستان است و تمامی ادارات و سازمان‌ها و واحد‌های صنفی برای حفظ سلامت خود و جامعه ملزم به اجرای آن هستند.

او با اشاره به اینکه حفظ سلامت شهروندان خط قرمز ستاد کرونا است افزود: با توجه به پروتکل‌های قبلی مقرر شد که کارمندان ادارات و کارگران واحد‌های تولیدی و همچنین ارباب رجوع از ماسک استفاده کنند که به همین منظور بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان به صورت سرزده از ادارات و واحد‌های تولیدی بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی بازدید کردند.

بهزاد اضافه کرد: از ۱۵ تیر ماه بر اساس مصوبه ستاد کرونا استفاده از ماسک در تجمعات و مکان‌های سر پوشیده و مراکز خدمات رسان ادارات الزامی شده است.

دبیر ستاد کرونای شهرستان مهاباد با بیان اینکه بانک ها، شهرداری‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که بیشترین ارباب رجوع را دارند و باید مراقبت بیشتری داشته باشند ادامه داد: بر اساس دستور العمل ابلاغی ستاد ملی کرونا ارائه خدمت به ارباب رجوع در ادارات منوط به استفاده از ماسک است و کلیه ادرات و دستگاه‌های اجرایی از ارائه خدمت به ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نمی‌کنند خودداری خواهند کرد.

بهزاد در پایان خاطرنشان کرد: همه کارکنان اداری و نهاد‌ها و واحد‌های صنفی و صنعتی و تولیدی موظف به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.