مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز از افتتاح چهار مرکز بین کارگاهی در البرز برای ارتقای مهارت کارگران خبر داد.

افتتاح چهار مرکز بین کارگاهی در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،تقی غیاثی تبار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز از افتتاح چهار مرکز بین کارگاهی در این استان خبر داد و گفت: آموزش در مراکز بین کارگاهی بیشتر در کارگاه‌های عملی و خط‌های تولید انجام می‌شود و نیروها در زمینه تخصصی شغل مربوطه آموزش می‌بینند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز افزود: با توجه به شرایط فعلی جامعه، نیاز مهارتی بیشتر از نیاز آموزشی کلاسیک و تئوری بوده و همه تلاش ما به منظور ارائه آموزش‌های هدفمند و متناسب با نیاز واحدهای صنفی و صنعتی است.

غیاثی تبار گفت: ما این آمادگی و انعطاف را داریم که آموزش فنی و حرفه ای به عنوان فیلتر اشتغال باشد یعنی قبل از این‌که فردی استخدام شود، اول آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای را طی کرده و پس از ارزیابی، به‌کارگیری شود که طرح اشتغال مهارت محور هم به همین منظور تدوین و در استان البرز در حال اجرا است.

او افزود: گسترش آموزش های فنی و حرفه ای، ارتقای مهارت کارگران و صیانت از آنان، حفظ و تداوم اشتغال و تسریع در حرکت به‌سوی اهداف واحدهای صنعتی از مهمترین اهداف ایجاد مراکز آموزش بین کارگاهی است.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.