هفته گدشته کتاب «اژد‌های خوش اقبال» با ترجمه علی فامیان در انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته اتفاقاتی در حوزه ادبیات کشورمان رخ داد که در اینجا به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم:


بیشتر بخوانید:


«اژد‌های خوش اقبال» منتشر شد

کتاب «اژد‌های خوش اقبال» تازه‌ترین اثر از مجموعه داستان‌های کوتاه برگزیده جایزه اُ. هنری در سال ۲۰۱۸ است. انتشارات نیستان طی سال‌های اخیر مجموعه آثار برگزیده این جایزه ادبی را در قالب بیش از یکصد جلد کتاب با سرپرستی علی فامیان در دست ترجمه قرار داده است و کتاب مذکور نیز تازه‌ترین اثر در این مجموعه است.

دریافت آثارِ فصل تابستان جایزه کتاب ماه و سال کانون پرورش فکری آغاز شد

مولفان، مترجمان، تصویرگران و پدیدآورندگان کتاب‌های کودک و نوجوان می‌توانند آثار فصل تابستان خود را به دبیرخانه جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری ارسال کنند. این جایزه تمامی کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان کشور و کشور‌های فارسی‌زبان را در بازه‌های زمانی ماه و سال مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب های جدید یک نویسنده به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه کتاب منتشرنشد

هادی خورشاهیان شاعر و نویسنده کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره کتاب جدیدش گفت: کتاب‌هایی که قرار بود برای عرضه در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شود، به دلیل برگزار نشدن این دوره نمایشگاه کتاب منتشر نشد. برای همین در سال جاری هیچ کتاب جدیدی در بازار ندارم.

اوضاع بد بازار نشر قیمت کاغذ را زیاد افزایش نمی‌دهد

مجید باشعور مدیر مسئول انتشارات تایماز در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت قیمت کاغذ گفت: قیمت کاغذ به دلیل افزایش قیمت دلار بالا رفته است. البته باید بالاتر از قیمت بازار باشد، اما به دلیل اینکه تقاضایی برای خرید کتاب در بازار وجود ندارد قیمت کاغذ زیاد افزایش نیافته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار