مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت : نظارت بر فعالیت مداحان، در حوزه وظایف و مسئولیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و لازم است این امر با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   حجت‌الاسلام علی خادمی، در نشست با اعضای ستاد انتخابات کانون مداحان استان گفت : با راه‌اندازی کانون مداحان، اقدامات خوبی درزمینهٔ آموزش مداحان توسط اساتید مجرب انجام شده است به‌طوری‌که در آینده می‌توان از ظرفیت‌های ایجادشده در مداحان تربیت‌شده نسل جوان استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت : در راستای شناسایی و رتبه‌بندی مداحان نیز کار‌های خوبی انجام‌شده است؛ اما در خصوص اعمال نظارت بر فعالیت‌های تبلیغی این قشر هنوز جای کار وجود دارد.

او  افزود: در اشعاری که برخی از مداحان استفاده می‌کنند، خبری از عزت‌آفرینی، حقیقت گستری و القاء صحیح عظمت و بزرگواری‌های ائمه و معصومین (ع) وجود ندارد و گاهی این اشعار و ابیات با سبک و الحانی که درخور شأن معصومین نیست قرائت می‌شود، لذا این امر لزوم نظارت بر فعالیت‌های مداحان را دوچندان می‌کند.


بیشتر بخوانید 


حجت‌الاسلام خادمی افزود : اگر در سامان‌دهی و نظارت بر مداحان درست عمل شود، شاهد بهبود فعالیت مداحان و ارتقاء بینش دینی مردم خواهیم بود.

او  تأکید کرد: تدوین آیین‌نامه نظارت بر فعالیت‌های مداحان امری لازم و ضروری است و باید در این زمینه اقدام شود تا فعالیت‌های مداحان در چارچوب و اصول آن آیین‌نامه مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.