سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: نباید از برخی تیم‌ها بترسیم، چرا که حق مسلم ما بود بازی مقابل استقلال ۳ بر صفر به سود ما اعلام شود.

پورموسوی: چرا از برخی تیم‌ها می‌ترسیم؟ / حق مسلم ما بود که بازی مقابل استقلال ۳ بر صفر شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال، بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. آن‌ها از فرصت‌های شان استفاده کردند و پیروز بازی شدند، اما تبریک اصلی را به کسانی می‌گویم که رای شبانه صادر کردند. آن‌ها در حق پارس جنوبی، شهرستان جم و هواداران این تیم جفا کردند. صالحی رئیس کمیته استیناف گفته، چون کمیته مسابقات به استقلال اعلام کرده که دیدار هفته بیست و سوم لغو شده است بازی باید تکرار شود، اما به او می‌گویم که صد در صد اشتباه کرده است.

حق مسلم ما بود که این بازی ۳ بر صفر اعلام شود

پورموسوی ادامه داد: نامه بهاروند پیش ما وجود دارد و این نامه نشان می‌دهد که تعداد کرونایی‌های استقلال به ۲۵ درصد نرسیده است و آن‌ها باید همان تاریخ قبلی مقابل پارس جنوبی بازی می‌کردند. از همان ۹ بازیکنی که اعلام کرده بودند به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۴ بازیکن در تست راستی آزمایی مشخص شد که مبتلا نیستند. حق مسلم ما بود که این بازی ۳ بر صفر اعلام شود و فقط به خاطر احترام به قانون حاضر شدیم دوباره بازی کنیم، اما در زمان مناسبی این بازی برگزار نشد.


بیشتر بخوانید


آقایان مصلحت اندیشی کرده‌اند

سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: مصدومان زیادی داشتیم. برای من جالب است که تا پایان وقت اداری پنجم مرداد به ما فرصت داده بودند که مدارک ارائه بدهیم، اما روز چهارم رای صادر شد. به همین دلیل به آقایانی که شبانه رای صادر کردند تبریک می‌گویم. از صالحی تقاضا می‌کنم نامه کمیته مسابقات که در آن قید شده که ۲۵ درصد استقلالی‌ها به کرونا مبتلا شده اند را نشان بدهد. گویا آقایان مصلحت اندیشی کرده‌اند و به همین دلایل فوتبال ایران روز به روز با شکست مواجه می‌شود.

نباید از برخی تیم‌ها بترسیم

پورموسوی خاطرنشان کرد: نباید از برخی تیم‌ها بترسیم. قول داده بودیم که شرایط خوب میزبانی را فراهم کنیم و دیدید که همکاران ما در هیئت فوتبال جم همکاری کامل را داشتند تا این بازی در آرامش برگزار شود، اما به رای کمیته استیناف و تاریخ برگزاری این بازی معترض بودیم.

پورموسوی: چرا از برخی تیم‌ها می‌ترسیم؟ / حق مسلم ما بود که بازی مقابل استقلال ۳ بر صفر شود

نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم

او در خصوص تغییر و تحولات زیادی که در ترکیب امشب پارس جنوبی رخ داده بود گفت: با توجه به فشردگی بازی‌ها و مصدومیت‌های زیادی که در تیم داشتیم نیاز بود که به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم. در نیمه نخست استقلال صاحب توپ و میدان بود، اما دیدید که در نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. شک نکنید که چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌شود. از آن‌ها خواسته بودم که در این بازی به حواشی نپردازند. هیچ کدام از آن‌ها به خاطر رای صادر شده مصاحبه‌ای نکردند و امیدوارم که در دیدار بعدی نتیجه این بازی را جبران کنیم.

اخراج گرامی هم دسته گل کمیته استیناف محسوب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص دیدار هفته بعد این تیم مقابل شاهین شهرداری که دیداری سرنوشت‌ساز برای هر ۲ تیم محسوب می‌شود گفت: امروز ۲ بازیکن ما مصدوم شدند و یک اخراجی داشتیم که آن هم دسته گل کمیته استیناف محسوب می‌شود. باید در روز‌های باقیمانده تا بازی مقابل شاهین تلاش کنیم تا بتوانیم از نظر شرایط روحی آماده شویم. بازی‌های باقیمانده لیگ خیلی حساس شده است، اما امیدوارم روند رو به رشد تیم ما از بازی مقابل شاهین دوباره آغاز شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
بیخود خودتونو خسته نکنید باید سوگولی وزارت به هر قیمتی که هست سهمیه بگیره
آخرین اخبار