مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : حدود هشت میلیارد تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در شهر کرمانشاه واریز شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود هشت میلیارد تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در شهر کرمانشاه واریز شده است، گفت : بیش از ۳۰ هزار و ۸۰۰ خانوار مددجو کرمانشاهی از این کمک حمایت معیشتی بهره‌مند شدند.

او گفت : با رایزنی کمیته امداد با سازمان هدفمندی یارانه‌ها و نهاد‌های انقلابی اعتباری ویژه به عنوان کمک حمایت معیشتی در وضعیت شیوع ویروس کرونا برای خانوار‌های تحت حمایت ساکن شهر کرمانشاه در نظر گرفته شد.

رخصی با بیان اینکه این اعتبار با سرانه ۲۵۰ هزار تومان برای هر خانوار مددجو روز گذشته به حساب سرپرستان این خانوار‌ها واریز شده است، افزود : در مجموع حدود هشت میلیارد تومان اعتبار به خانوار‌های مددجو کرمانشاهی اهدا شده است.

او ادامه داد : بیش از ۳۰ هزار و ۸۰۰ خانوار مددجو کرمانشاهی از این کمک حمایتی بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امیدواریم به زودی با جمع آوری کمک‌های بیشتر، اعتبار حمایتی نیز به مددجویان ساکن در سایر شهرستان‌های استان اختصاص یابد

برگزاری دوره آموزش مهارتی برای متقاضیان اجرای طرح با همکاری راهبران شغلی

قدمی رئیس کمیته امداد گهواره گفت: به منظور استفاده از تجربیات کار آفرینان و افراد دارای تجربه در قالب راهبران شغلی طی هفته گذشته تعداد ۴ نفر از راهبران شغلی جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف اشتغال و خودکفایی در اداره گهواره حضور یافته و دوره آموزش مهارتی برای ۸۰ نفراز متقاضیان اجرای طرح‌هایی مانند: قالیبافی، گیوه بافی، پخت نان سنتی و دامپروری برگزار کردند.

او گفت: با استفاده از دانش و تجربیات راهبران شغلی طرح‌هایی با ریسک کمتر و کیفیت بهتر با تولید بیشتر اجرا خواهد شد.

او افزود: راهبران شغلی پس از پایان آموزش در خصوص اعطای گواهینامه‌های آموزشی به مددجویان اقدام و در راستای خرید مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی به مجریان کمک خواهند کرد.

او ادامه داد: این طرح‌ها با پرداخت تسهیلات امدادی و بانکی به مددجویان در سالجاری اجرا خواهند شد.

آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه در دالاهو

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد دالاهو گفت:خیران نیکوکار ۴۵۰میلیون تومان کمک بهدنیازمندان اهدا کردند که ۸۵ درصد تعهدات استانی محقق گردید.

او گفت: این رزمایش با استفاده از توان مراکز نیکوکاری، بسیج خیرین، ادارات و نهاد‌ها اجرایی خواهد شد.

بهرامی رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان دالاهو بر همراهی و همکاری همکاران خیر در رزمایش مرحله سوم تاکید و بر تلاش مستمر و جهادی در کمک‌های خیرین در عید قربان داشت.

بهرامی از مساعدت‌های خیرین نیکوکار شهرستان دالاهو تقدیر کرد وگفت:خیران سخاوتمند در همه شرایط ثابت کردند که در سختی‌ها حامی نیازمندان هستند و انان را برای کاهش مشکلاتشان یاری می‌دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.