فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از جایگاه نماز جمعه و از ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسفندیار تاجمیری فرماندار و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به مناسبت ۵مرداد از جایگاه نماز جمعه بعنوان فرصت فرهنگی و اعتقادی و اجتماعی تجلیل و از خدمات ائمه جمعه شهرستان بعنوان پدران معنوی جامعه تقدیر نمود.

فرماندار شهرستان ضمن اعلام آمادگی مدیریت شهرستان‌ و نظام اداری و اجرایی برای همراهی با نهاد امامت جمعه و استقبال از نقد منصفانه و مطالبات بحقی که از تریبون نماز جمعه مطرح می شود اظهار امیدواری کرد حمایت و معاضدت معنوی و حکومتی لازم از سیستم اجرایی با توجه به شرایط خاص کشور و واقعیت‌های اداره کشور توسط ائمه محترم جمعه شهرستان انجام شود.

او پیشنهاد کرد کمیته علمی شورا با همکاری ادارات و نهادهای اجرایی مرتبط در زمینه آسیب شناسی تولید و جهش تولید با توجه به ملاحظات محلی شهرستان و با نگرش علمی و بدون دخالت عوامل غیرمرتبط طرحی را تهیه و ارائه نماید.

تاجمیری در رابطه با تقویت رویکرد قانونمداری در شهرستان از پیش بینی دوره آموزشی و هم اندیشی برای مدیران و مسوولین اجرایی در زمینه حقوق اداری و اساسی در طول تابستان خبر داد و اظهار داشت: کاهش رویکردهای غیرمتعارف و خارج از چارچوب قانونی ، تقویت اخلاق و انصاف در مناسبات اداری و اجتماعی و تعدیل فضای مصلحت سنجی های غیرضرور و مدیریت فضای مجازی در شهرستان ضرورت دارد.

در این جلسه در رابطه با تقویت عملکرد کمیته های تشکیل شده با موضوع تحقق جهش تولید، برنامه ریزی نصب المان شهیده زینب کمایی و اطلاع رسانی خبری گسترده از آن در حوزه عفاف و حجاب و تقویت مناسبات قانونی و ارتقاء سطح انضباط اجتماعی و اداری تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.