جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی اعتبارات شهرستان چاراویماق در سال ۹۹ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، یعقوبی فرماندار شهرستان چاراویماق در جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی اعتبارات شهرستان چاراویماق بر همکاری و تعامل سازنده با بنیاد علوی جهت جذب حداکثری اعتبارات با اختصاص سهم مشارکت دستگا‌های اجرایی تاکید کرد.

یعقوبی از اختصاص ۲۰۶ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ۳درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات قانون استفاده متوازن از محل ۲۷درصدارزش افزوده به این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان چاراویماق افزود: جمع اعتبارات شهرستان حدود ۲۲۰ میلیارد ریال بوده و با لحاظ ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبارات پروژه‌های پیشرفت و آبادانی بنیاد محترم علوی جمع اعتبارات شهرستان حدود ۴۵۰ میلیارد ریال خواهد بود که اولویت این اعتبارات با پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد.

او همچنین بااشاره به پروژه بزرگ شهرک صنعتی ورقه افزود:خوشبختانه باهماهنگی‌های به عمل آمده واقدامات انجام یافته از طرف فرمانداری و استانداری و مدیرکل شهرک‌های صنعتی عملیات اجرایی شهرک صنعتی ورقه بزودی رقم خواهد خورد.

او گفت:شهرک صنعتی ورقه به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کیلومتر ۱۲۰ آزادراه تبریز - تهران واقع شده که قرار گرفتن در مسیر ترانزیت و نزدیکی به خط آهن شمالغرب و همچنین نزدیکی به کریدور شمال - شمالغرب کشور از مزیت‌های سرمایه گذاری در این شهرک می‌باشد.
انتهای  پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.