رئیس کل دادگستری استان البرز، از بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری کرج و مدیران شهرک‌های صنعتی البرز به دلیل جرایم مالی خبر داد.

دام قانون پای مفسدان اقتصادی را در البرز گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: کار رسیدگی قاطع به پرونده‌های مهم مفاسد اقتصادی در البرز آغاز شده است، ولی به دلیل برخی ملاحظات و محدودیت‌های دستگاه قضایی، درباره همه پرونده‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به این که مبارزه با مفاسد اقتصادی با قاطعیت و جدیت دستگاه قضا، استمرار خواهد داشت، افزود: آنچه که اخیرا در رسانه‌ها منعکس شده است، بازدداشت تعدادی از کارکنان شهرداری کرج و تعدادی از مدیران شهرک‌های صنعتی استان البرز، به دلیل جرائم مالی و اقتصادی بوده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و جزییات آن‌ها، متعاقبا به مردم اعلام خواهد شد.

 هریکندی همچنین از واگذاری اراضی زراعی و باغ‌ها در قطعات بزرگ از جانب برخی نهاد‌ها از طریق آگهی مزایده بدون توجه به امکان تغییر کاربری از سوی خریداران را غیرقابل پذیرش دانست و گفت: آنچه پیش روی این اراضی واگذار شده قرار دارد تفکیک و تغییر کاربری غیرمجاز است که پیگیری جلوگیری از این واگذاری‌ها در دستور کار دادگستری استان خواهد بود.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام / ر.  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار