️فرماندار شهرستان هرسین از تشکیل ۳۱۱ پرونده با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان برای واحد‌های به شدت آسیب دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیر شاه آبادی ️فرماندار شهرستان هرسین  گفت: ️شهرستان هرسین یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود و بر همین اساس و طبق مصوبات شورای اجتماعی کشور و دستورات وزیر  کشور تمام اعتبارات عمرانی، اقتصادی، فرهنگی می‌بایست به این شهرستان بصورت کامل و صد در صدی اختصاص یابد.

شاه آبادی گفت:اجرای پنل خورشیدی برای ۳۰ خانوار تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در روستا‌ها از دیگر موضوعات این جلسه بود و بر همین اساس مقرر گردید ادارات کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی اطلاع رسانی‌های لازم را به مددجویان تحت حمایت خود بعمل آورند.

او گفت:از مزایای اجرای پنل خورشیدی برای خانوار‌های تحت پوشش فروش برق به وزارت نیرو و خودکفایی این خانوار‌ها است.

فرماندار شهرستان هرسین گفت:۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات طرح روستایی و عشایری  جذب شده است و ۲۵۰ نفر اشتغال در سامانه رصد ثبت نام کردند.

او از اعطای تسهیلات به واحد‌های به شدت آسیب دیده از کرونا خبرداد وگفت: ۳۱۱ پرونده با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان برای واحد‌های به شدت آسیب دیده از کرونا در این شهرستان تشکیل شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.