تا پایان امسال، با اجرای ۴۶ طرح جهش تولید در استان چهارمحال و بختیاری برای ۸ هزار و ۱۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست نشست مشترک بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان از انعقاد تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرای ۴۶ طرح جهش تولید در استان تا پایان امسال خبر داد.

او گفت: سه درصد تسهیلات مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها از منابع دولتی تأمین می‌شود و یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاران است.

عباسی افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تا یک هفته فرصت دارند فهرست نهایی طرح‌ها را برای پرداخت تسهیلات مشخص کنند و واحد‌های آسیب‌دیده از کرونا هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: برای اجرای این طرح‌ها دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که باید یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، توزیع نیروی برق و شرکت شهرک‌های صنعتی است، همچنین هشت واحد صنعتی راکد احیا و ۲۰ واحد صنعتی غیرفعال دوباره راه‌اندازی می‌شود.

شهریارپور ادامه داد: با اجرای این ۴۶ طرح در چهارمحال و بختیاری برای هشت هزار و ۱۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد یا اشتغال آن‌ها تثبیت می‌گردد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار