سردار شاکرمی گفت: اجرای مرحله دوم نهضت کمک مومنانه از عید قربان در ایلام آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در ادامه رزمایش موفق و اثر بخش کمک مومنانه که حماسه ، موج امید و عزت را در جامعه ایجاد کرد و رضایت مقام معظم رهبری را به همراه داشت ، در استان ایلام با همت مردم ، بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شده است.

او اظهار کرد: در نظر است تا در بستر زمانی پیش رو و با بهره مندی از ظرفیت معنوی مناسبت‌های مذهبی، مرحله دوم رزمایش با عنوان نهضت کمک مومنانه برگزار شود.

شاکرمی بیان کرد: مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان ایلام در سه محور جمع آوری کمک‌های مردمی ، تعامل و هم افزایی با نهاد‌ها و دستگاه‌های استانی ، تهیه بسته‌های حمایتی به صورت سبد معیشتی و بسته‌های لوزام التحریر دانش آموزان اجرا می‌شود.

او مطرح کرد: این رزمایش در سه مقطع زمانی با استفاده از توان پایگاه‌های مقاومت ، حوزه‌ها ، بسیج خیرین ، ادارات و نهاد‌ها اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: زمان اجرای نهضت کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود و کمک‌ها در میان نیازمندان ، افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع خواهند شد.

او ادامه داد: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های غیر نقدی را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت تحویل دهند و مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۶۶ و یا شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۲۰۲۰۱ باعنوان جذب و هدایت کمک‌های مردمی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  واریز کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.