سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: من به عنوان بازیکن - سرمربی به گیتی پسند آمده ام، اما فعلا تمام تمرکزم روی انتخاب بازیکنان است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی پس از امضای قرارداد با تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت:  مدت ۵ سال در اصفهان زندگی کرده ام و سابقه بازی در تیم گیتی پسند را هم دارم. فضای باشگاه گیتی پسند را به خوبی می‌شناسم و با مدیرعامل و مالک این باشگاه ارتباط خوبی دارم. از امروز یک چالش جدیدی را با کل مجموعه باشگاه گیتی پسند از بازیکنان گرفته تا هواداران شروع می‌کنیم تا بتوانیم به یک سرانجام بسیار موفق در مسابقات لیگ برتر برسیم.

شمسایی درباره اینکه آیا امسال هم بازی خواهید کرد بیان داشت: هر کجا که بتوانم خدمت کنم قطعا پا خواهم گذاشت. من به عنوان بازیکن - سرمربی به گیتی پسند آمده ام، اما فعلا تمام تمرکزم روی انتخاب بازیکنان  است.


بیشتر بخوانید


سرمربی جدید گیتی پسند درباره هدف این تیم گفت: هدف ما موفقیت در مسابقات لیگ است و چون از نظر مالی زورمان به برخی از تیم‌ها نمی‌رسد، اما سعی می‌کنیم در پایان رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر در میان ۳ تیم بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار