محسن حیدری گفت: توصیه می‌شود مردم در طول این مدت از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

محسن حیدری  مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد شماره ۲۲ این اداره‌کل  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از امروز تا اواخر وقت دوشنبه احتمال خسارت در اثر باد‌های شدید لحظه‌ای، سیلابی شدن ناگهانی مسیل‌ها، وقوع صاعقه و بارش تگرگ در ارتفاعات جنوب و برخی نقاط ساحل دریای عمان وجود دارد.

او افزود: توصیه می‌شود مردم در طول این مدت از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

او همچنین به تداوم باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: این شرایط از فردا تا شنبه هفته آینده بویژه در روز‌های پایانی هفته تشدید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان گفت: اثرات باد‌های ۱۲۰ روزه بیشتر در شمال استان خواهد بود، اما با شدت کمتر از بعد ازظهر دوشنبه در زاهدان، سایر نقاط مرکزی، غرب و نوار شرقی استان شاهد خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهیم بود.

او بیان کرد:در طول این مدت پرهیز از تردد غیرضروری در زمان غبارآلود شدن هوا و احتیاط در تردد‌های جاده‌ای توصیه می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار