مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ و فوت ناشی از آن در تربت حیدریه، روند صعودی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا میری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از دو هفته گذشته شاهد افزایش روند ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه هستیم که در صورت تداوم این روند، امکانات موجود پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نخواهد بود.

او مهمترین مسئولیت اجتماعی را که بر دوش افراد جامعه است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک  دانست  و ادامه داد: رعایت توصیه‌های بهداشتی و اجرای صحیح فاصله‌گذاری در کاهش شیوع ویروس کرونا، نقش به سزایی دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: مدافعان سلامت از آغاز شیوع کرونا با تحمل سختی‌های فراوان در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند و برای پیروزی در این مبارزه نیازمند مشارکت و همراهی مردم می‌باشند.


بیشتربخوانید:


میری بیان کرد: در مجموعه زیرپوشش این واحد دانشگاهی، ۳۲ مرکز خدمات جامع سلامت وجود دارد که از این تعداد، هفت مرکز به عنوان مرکز منتخب ۱۶ ساعته کار بیماریابی، نمونه‌گیری، مراقبت و درمان بیماران سرپایی کووید ۱۹ را انجام می‌دهند.

او تصریح کرد: در تربت‌حیدریه نیز مرکز جوادالائمه (ع) به عنوان مرکز غربالگری بیماری‌های واگیر کار بیماریابی سرپایی را بر عهده داشته و بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی نیز خدمات بستری به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ارائه می‌دهد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.