گیمرها از این خواهند توانست یک بازی رایانه‌ای دیگر را روی عنوان Minecraft، نصب و اجرا کنند.

بازی کردن عنوان Doom روی ویندوز ۹۵ در Minecraftبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر می‌خواستید یک رایانه شخصی ویندوز ۹۵ در بازی Minecraft بسازید که کار کند، اکنون زمان آن رسیده است. یک ماد جدید رایانه‌های VM برای بازی Minecraft ارائه شده است که به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا قسمت‌های مختلف رایانه را از ماهواره‌های در حال گردش حول جهان Minecraft سفارش دهند و یک رایانه شخصی بسازند که با ویندوز ۹۵ و دیگر سیستم عامل‌های مخصوص رایانه کار می‌کند.


بیشتر بخوانید


این ماد از VirtualBox استفاده می‌کند. VirtualBox یک نرم‌افزار ماشینی مجازی منبع باز است که سیستم عاملی مانند ویندوز ۹۵ را راه‌اندازی می‌کند. در Minecraft، شما به سادگی یک بلوک رایانه شخصی را قرار می‌دهید و سپس از آن برای ایجاد هارد درایو‌های مجازی برای نصب سیستم عامل از فایل‌های ISO استفاده می‌کنید.

به طور طبیعی، انجمن Minecraft در حال آزمایش VM رایانه‌ها بوده و شخصی توانسته است بازی Doom را روی Minecraft اجرا کند. به نظر می‌رسد، این ماد باعث شود که بسیاری از گیمر‌ها بخواهند تا این سیستم‌ها را امتحان کنند و به زودی، شاهد دیگر آزمایش‌ها در این بازی باشیم. این تجربه می‌تواند باعث شود افراد زیادی رایانه‌های شخصی زیادی روی این بازی بسازند و سیستم عامل‌های متفاوتی را روی آن نصب کنند و در سیستم‌های مختلف Minecraft بوت شوند. با وجود این قابلیت، کاربران حتی می‌توانند Minecraft را روی رایانه‌ای در Minecraft بازی کنند.

بازی کردن عنوان Doom روی ویندوز ۹۵ در Minecraft

دریافت ویندوز ۹۵ و Doom به صورت همزمان در Minecraft به عنوان یک آزمایش اجرا شده است. پیش از این، دیده شده است که ویندوز ۹۵ روی Xbox One، اپل واچ و حتی برنامه‌هایی روی ویندوز، مک و لینوکس نصب شده باشد. با این حال، برای این که ببینیم چه برنامه‌ها و بازی‌هایی روی Minecraft در حال اجرا شدن است، باید منتظر بمانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.