فرماندار تایباد گفت: با وجود شرایط سخت تحریم، با مشارکت علما، مسئولان و مردم پیک بیماری در تایباد مدیریت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن سیاح فرماندار تایباد در دیدار با امام جمعه اهل سنت این شهرستان به مناسبت سالگرد نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: با وجود شرایط سخت تحریم، با مشارکت علما، مسئولان و مردم پیک بیماری در تایباد مدیریت شده و برای کنترل و کاهش آن همچون گذشته نیازمند همکاری مردم و علمای با مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.

او با بیان اینکه رسیدگی به موضوع اقتصاد یکی از اولویت‌های مهم ماست افزود: در حوزه مسائل اجرایی نیز خوشبختانه سایت شهرک انرژی دوغارون، با پیگیری استاندار خراسان رضوی، با ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار با اختصاص صد میلیارد تومان در فاز اول مصوب شد و بزودی آماده کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار تایباد ادامه داد: این پروژه هم در بحث اشتغال و هم معیشت مردم شهرستان می‌تواند نقش آفرینی کند و تثبیت و پایداری مرزنشینان در روستا‌های مرزی را نیز شاهد خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:
کمبود نیروی انسانی و اعتبار،  معضل حوزه فرهنگی تایباد

سیاح در خصوص تحقق شعار سال بیان کرد: از ابتدای سال دو کارگروه برای تحقق شعار جهش تولید فعال کردیم و جلسات آن مستمر برگزار می‌شود، در کارگروه تحقق شعار سال به دنبال اشتغالزایی و جهش تولید هستیم و در کارگروه شتاب بخشی به صادرات و واردات نیز علیرغم محدودیت شرایط کرونایی با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های مستقر در مرز ۳۰ درصد افزایش صادرات داشتیم.

انتهای پیام// ا. چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار