فراخوان رمان کارگاهی ایران آینده توسط دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، خسرو عباسی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز گفت: پس از اعلام فراخوان رمان کارگاهی ایران آینده، دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز کارگاه داستان این فراخوان را در ۱۰ جلسه برگزار می‌کند.

عباسی افزود: در این فراخوان از همه نویسندگان و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی که طرحی برای نگارش رمان با موضوع ایران آینده با رویکرد آینده نگارانه و آخرالزمانی دارند دعوت می‌شود طرح رمان خود را در قالب فایل ۵ تا ۱۰ صفحه‌ای به دبیرخانه فراخوان ارسال کنند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری البرز گفت: پس از دریافت آثار ارسالی به پنج تا هفت طرح تأیید شده جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود. این طرح‌ها در قالب کارگاه با نظارت و حضور یکی از نویسندگان مطرح کشور نوشته شده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد ماه سال جاری و برگزاری کارگاه ویژه طرح‌های پذیرفته شده از ابتدای شهریور تا پایان دی ماه سال ۹۹ است.

علاقمندان برای ارائه طرح رمان خود می‌توانند طرح و مشخصات خود را از طریق درگاه این فراخوان به آدرس اینترنتی فرم ثبت نام طرح رمان ایران آینده ارسال کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.