سیلی ویروس منحوس کرونا، صورت آذربایجان شرقی را همچنان سرخ می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، توصیه، پشتِ توصیه، هشدار پشتِ هشدار سفارش، پشتِ سفارش، اما اینجا گوش شنوا کم است.

گوش‌های کم شنوا یا ناشنوا که نه تنها خود، بلکه دیگران را هم اسیر دردسر‌های کرونا کرده و حتی تا دروازه مرگ پیش برده و افراد بسیاری را هم قربانی می‌کنند.

متاسفانه بخشی از مردم آذربایجان شرقی، این روز‌ها به جای اهمیت دادن به توصیه ها، هشدار‌ها و سفارش‌های بهداشتی، با ماسک بی اعتنایی و هزار بهانه و علت، به عاملی برای تشدید کرونا تبدیل شده و حضور کرونا را در استان تثبیت و تثبیت‌تر می‌کنند.

همین دیروز، در هر گوشه استان، بساط گردش و تفریح و اتراق هم استانی‌ها در دل طبیعت و پارک‌ها و بوستان‌ها و حتی کنار خیابان‌ها چنان پهن بود که گویا در استان خبری از کرونا، ویروسی که بی رحمانه پیر و جوان و کودک و بزررگسال را مبتلا می‌کند و از پا در می‌آورد نیست

عادی انگاری شرایط تا این حد، موجب شده موج کرونا نه تنها همه شهر‌های استان را فراگیرد بلکه میدان برای تاخت و تاز کرونا بازتر شود.

گویا هم استانی‌ها هنوز کرونا را آن چنان که باید و شاید جدی نگرفته اند، از این روست که روز‌های متمادی در محدوده قرمز کرونا گرفتار شده ایم و این محدوده، هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود.

لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آذربایجان شرقی و ۱۱ استان دیگر همچنان در وضع قرمز قرار دارند و مادامی که بی اعتنایی‌ها ادامه یابد، سیلی کرونا محکم‌تر از پیش، صورت استان را سرخ می‌کند و مبتلا و قربانی بیشتری می‌گیرد.

حال تا کرونا جدی‌تر نشده و روی نحس‌تر خود را به ما هم عیان نکرده بیاییم با عمل به توصیه‌های بهداشتی، هر چه زودتر آن را از زندگیمان دور کنیم چرا که نوش دارو بعد از مرگ سهراب، هیچ فایده و اثری ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.