پارک هاشمی اخترآباد با بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در ادامه برنامه شنبه های افتتاح شهرداری کرج، امروز  پارک هاشمی اخترآباد مهرشهر  نیز با بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

این طرح با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهر کرج کلید خورد و عملیات احداث آن یک سال به طول انجامید.

مهدی حاج قاسمی، عضو شورای شهر کرج در این باره با بیان این که اخترآباد از مناطق حاشیه شهر است، گفت: یکی از اهداف شورای شهر از احداث پارک در مناطق حاشیه شهر، ایجاد کمربند سبز در اطراف آن است تا از این طریق مانع از ساخت و ساز غیرمجاز شویم.

پیش از این و طرح هر شنبه یک افتتاح علاوه بر رونمایی از تجهیزات خودرویی سازمان آتش نشانی (هفته اول)، سوله مدیریت بحران _ ورزشی و سه پروژه عمرانی در منطقه ۷ (هفته دوم)، پارک امید در منطقه یک (هفته سوم) و پل یادگار امام مکمل زیرگذر آیت الله هاشمی (هفته چهارم) به بهره برداری رسید.

همچنین؛ در هفته پنجم ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه و در هفته ششم از درگاه یکپارچه ارائه خدمات الکترونیک با حضور مسئولان شهری و استانی رونمایی شد و در هفته هفتم نیز یک سوله چندمنظوره در منطقه ده شهرداری کرج به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: افتتاح طرح ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسرافیل میرزاخانی
۱۴:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
باسلام پارک راه اندازی شده در منطقه اکبر اباد وقنبر میباشد باتوجه به دور بودن به منطقه اختر اباد یا شهرک قائم این منطقه نیاز به پارک جداگانه میباشد در هر صورت از مسیولین محترم شهرداری وشورای شهر قدر قدانی مینماییم